پرسش های متداول
ثبت و پیگیری سفارش
۱- دوست دارم از سورن شاپ خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت سورن شاپ، دارا بودن خریداران با سابقه که چندین مرتبه از سورن شاپ خرید کرده و ضمن تجربه خرید از این گروه ،میتوانید نظرات خریداران محترم و تجربه خرید از سورن شاپ رو در صفحه دیدگاه ها جویا شوید.
همچنین سورن شاپ با بیش از ۳ سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه محصولات سیسمونی و خانگی نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد سورن شاپ استفاده کنید.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه دستاوردهای سورن شاپ و درباره سورن شاپ مراجعه نمایید.
۲- آیا برای خرید از سورن شاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در سورن شاپ میتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه راهنمای خرید از سورن شاپ مراجعه کنید.
۳- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
۴- آیا میتوانم برای شخص دیگری از سورن شاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به سورن شاپ، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
۵- آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به سورن شاپ، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “شخص حقوقی هستید؟”، با کلیک روی عبارت “اطلاعات حقوقی خود را تکمیل/ ویرایش کنید.” به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد و با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی” و وارد کردن و ثبت مشخصات سازمان موردنظر، میتوانید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید.
۶- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: سورن شاپ با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
توجه داشته باشید که ۵۰۰۰۲۰۳۰۲۹۲۸ و ۵۰۰۰۱۳۳۳۳۰۲۹۲۸ تنها شمارهای است که سورن شاپ از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سورن شاپ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سورن شاپ است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@sorenshop.ir اطلاع دهید. همچنین ۵۰۰۰۲۰۳۰۲۹۲۸، ۵۰۰۰۱۳۳۳۳۰۲۹۲۸ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه سورن شاپ را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق این شماره وجود ندارد.
۷- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت سورن شاپ با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
۸- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
۹- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با سورن شاپ تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش سورن شاپ با شما تماس خواهند گرفت. توجه داشته باشید که ۵۰۰۰۲۰۳۰۲۹۲۸ و ۵۰۰۰۱۳۳۳۳۰۲۹۲۸تنها شمارهای است که سورن شاپ از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین ۵۰۰۰۲۰۳۰۲۹۲۸، ۵۰۰۰۱۳۳۳۳۰۲۹۲۸ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه سورن شاپ را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق این شماره وجود ندارد.
۱۰- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.